Trzy tysiące sto dziewięćdziesiąt osiem odsłon ma już ten blog. Średnia dzienna to 533 osoby, które wchodzą na bloga i czytają zawarte tu informacje. Czy jest to dużo czy mało pozostawiam do oceny osób które tu zaglądają i przyczyniły się do tego wyniku.
Pozdrawiam serdecznie czytających.
Pozdrawiam serdecznie czytających.
3 komentarze:
Mam to samo w kwestii DnB Nord, juz 4 miesiac staram sie o kredyt i kilkakrotnie wysylalem ponownie dokumenty bo sie przedawnily.
Niespecjalnie sie tym przejmuje, poniewaz to jest 4-ty bank w ktorym sie staram o kredyt hipoteczny i dwukrotnie mialem te same problemy, wiec zdolalem sie przyzwyczaic.
Wyjatkiem jest PKO BP w ktorym decyzje pozytywna dostalismy po jednym (!) tygodniu, ale to bylo w czasie gdy podejmowal je lokalny oddzial banku..
pozdrawiam
ps. nienawidze bankowcow - to banda zlodziei :)
@Anonimowy
Na szczęście nie muszę się starać o kredyt ... jednak takie traktowanie klienta przez Bank DnB NORD uważam za naganne!!!
Właśnie takie "nieprzejmowanie" się doprowadza do tego że praktycznie pracownicy banku(ów) stają się bezkarni. Bo żaden klient się nie poskarży. Ciekawe jak mocno by tym pracownikom miny zrzedły gdyby ktoś ich tak potraktował ???!!!
W tej historii budzi zdumnienie braku reakcji "managmentu" Banku DnB Nord na zaistniała sytuację... ale widocznie tak już tam jest.
Właśnie po to napisaliśmy tego bloga. Ma piętnować brak profesjonalizmu i poczucie bezkarności ze strony pracowników Banku.
My się na to po prostu nie zgadzamy.
Klienci Banków nie muszą być bezradni i bezwolni jak stado owiec.
Prześlij komentarz