Bartosz Chytła zapewnia, że w przeciwieństwie do niektórych banków, które agresywnie weszły na ten rynek i zostały zasypane wnioskami kredytowymi, co spowodowało chwilowy paraliż komitetów kredytowych - DnB Nord ma wystarczające moce przerobowe. Kredyt hipoteczny to będzie 'hook product', wabik, na który DnB Nord chce złowić nowych klientów. Dopiero potem przygotuje dla nich nowe produkty.- źródło portal fenicjanie.pl - wywiad z dnia 9 września w "Pulsie Biznesu"
Drogi Czytelniku,

jeżeli tu trafiłeś to oznacza, że szukałeś informacji o jednym z Banków. Mając na względzie, że nasza historia jest długa i twa już kolejny miesiąc a końca nie widać...przygotowaliśmy dla Ciebie skrót najważniejszych informacji. Oto link [KLIK].

poniedziałek, 3 sierpnia 2009

3198

Trzy tysiące sto dziewięćdziesiąt osiem odsłon ma już ten blog. Średnia dzienna to 533 osoby, które wchodzą na bloga i czytają zawarte tu informacje. Czy jest to dużo czy mało pozostawiam do oceny osób które tu zaglądają i przyczyniły się do tego wyniku.

Pozdrawiam serdecznie czytających.

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam to samo w kwestii DnB Nord, juz 4 miesiac staram sie o kredyt i kilkakrotnie wysylalem ponownie dokumenty bo sie przedawnily.
Niespecjalnie sie tym przejmuje, poniewaz to jest 4-ty bank w ktorym sie staram o kredyt hipoteczny i dwukrotnie mialem te same problemy, wiec zdolalem sie przyzwyczaic.
Wyjatkiem jest PKO BP w ktorym decyzje pozytywna dostalismy po jednym (!) tygodniu, ale to bylo w czasie gdy podejmowal je lokalny oddzial banku..
pozdrawiam
ps. nienawidze bankowcow - to banda zlodziei :)

Anonimowy pisze...

@Anonimowy
Na szczęście nie muszę się starać o kredyt ... jednak takie traktowanie klienta przez Bank DnB NORD uważam za naganne!!!

Właśnie takie "nieprzejmowanie" się doprowadza do tego że praktycznie pracownicy banku(ów) stają się bezkarni. Bo żaden klient się nie poskarży. Ciekawe jak mocno by tym pracownikom miny zrzedły gdyby ktoś ich tak potraktował ???!!!

W tej historii budzi zdumnienie braku reakcji "managmentu" Banku DnB Nord na zaistniała sytuację... ale widocznie tak już tam jest.

mistrz i Małgorzata pisze...

Właśnie po to napisaliśmy tego bloga. Ma piętnować brak profesjonalizmu i poczucie bezkarności ze strony pracowników Banku.
My się na to po prostu nie zgadzamy.

Klienci Banków nie muszą być bezradni i bezwolni jak stado owiec.

Prześlij komentarz